My kind of Paris style

Pershendetje vajza te dashura.

Shpresoj te veni kaluar mire dhe po shijoni keto dite me diell dhe kete fundjave. Sot dua te ndaj me ju veshjen me poshte qe me pelqen shume dhe jo me kot e kam e personalizuar : "Stili im Francez" ;) Eshte nje fustan qe mund te vishet ne cdo rast,ne festa, per kafe ose aktivitet tjeter,si mua psh ne kishe :) Kuadratet dhe jeshilja  kane qene shume ne mode kete vit dhe me pelqejne shume ato detajet e vogla qe ka,kopsat dhe detaji i fjongos . Solla dhe lule mqns doja te sillja me afer my Paris :p.

Gjithsesi doja te shtoja gjithashtu se eshte e rendesishme qe te vishni cfare ju ndiheni rehat dhe bukur. Une ndihem rehat me kete veshje,e sigurt dhe e bukur. Kete beni dhe ju,kur te zgjidhni nje veshje mos e zgjidhni se keni pare nje te famshme dhe duhet ta blini patjeter edhe pse kushton nje thes me para,JO , zgjidhni ate qe ju ndiheni rehat dhe vishuni me hijeshi. Pershtateni moden me karakterin tuaj. Eksploroni dhe kur ta gjeni veten mos e leshoni ate stil.Do dukeni mahnitese kur tregoni kush jeni dhe te plotesuara nga veshja apo outffit qe zgjidhni. Kete kam bere dhe une, gjeta veten time dhe do e ndaj me ju ne ditet ne vazhdim. Si ju thashe me pare per projekte te reja kete vit ,si eshte kanali qe hapa ne you tube per te ndare me ju ide te veshjeve ,dhe keto foto do i shihni per me shume me video. Ka dhe disa ide per nje projekt tjeter qe jam duke punuar dhe kam menduar per shume kohe.Do ju flas me shume ne postet e ardhshme.

Vajza mos hiqni dore nga endrrat,punoni per to.  Duke i'u uruar nje dite sa me te kendshme , shijoni fotot dhe mendoni per ato qe shkrova ;) Mos harroni te shihni video ne kanalin tim ne youtube.
Me shume dashuri Mati!














Comments

  1. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Fashion

Colours

Boho Hat and Red