Boho Hat and Red

Pershendetje.
Disa dite me pare degjova nje bisede nga dy vajza ,po flisnin per rrobat e tyre te shtrenjta. Dikush kishte blere pellush 150 £ e tjetra me ulje 200 £ nje fustan. Nuk me beri pershtypje pasi te ndjekesh moden sot duhen shume para . Por a mjafton? Me beri te mendohem ai diskutim dhe i bera pyetjen vetes,A DO BLIJA DICKA AQ TE SHTRENJTE? Se di! Jam akoma e mendimit qe me mir te dish te kombinosh se te kesh shume dhe mos ia dish vleren. Duke menduar se si te minimizoj blerjet e kota dhe te ble ato gjera qe me nxjerrin ne pah mua si person dhe karakterin tim , u kujtova qe gjithmone kam qene e terhequr nga stili Boho. Nuk e kam vene shume ne pah kohet e fundit pasi si ua permenda tek postimi me pare i pershtatem  punes dhe per fat te keq kisha lene menjane dashurine per kete stil. Me pak inspirim ja ku jam koke e kembe e dashuruar pas stilit boho.Aatehere kam stilin tim,cfare me duhet tjeter? Te shpenzoj pikerisht gjera qe i pershtaten stilit tim dhe ti le hallakatjet dhe shpenzimet e "medha". E di qe shpenzimet e mia sdo i kalojne 200 £ por di qe ka veshje te bukura aty jashte ,jo me shume shpenzime qe po presin te eksplorohen nga une dhe ty.
Vajza nuk ju duhen shume lek per tu veshur bukur,ju duhet pasion dhe ide. Vendosni stilin tuaj dhe plotesojeni ate, une e gjeta pasionin tim te fshehur pa shpenzuar asgje.

Por mbi te gjitha vishni buzeqeshje cdo dite,eshte aksesori qe do shkelqeni.

Perqafime Matilda.





Comments

  1. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete
  2. Jam shumë mirënjohëse për Dr. Dawn Acuna, ajo bëri një magji dashurie që solli përsëri ish-dashnorin tim në 48 orë, e gjitha falë saj, nëse keni ndonjë situatë të tillë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje. Dhe të tjerët,
    Kontaktoni me të ajo është personi i duhur për të zgjidhur këtë problem.
    Email: { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  3. Bimët natyrore kanë shëruar kaq shumë sëmundje sa ilaçet dhe injeksionet nuk mund t'i shërojnë. Kam parë rëndësinë e madhe të bimëve natyrore dhe punën e mrekullueshme që kanë bërë në jetën e njerëzve. Kam lexuar dëshmitë e njerëzve në internet se si janë shëruar nga herpesi, HIV, diabetikët etj nga mjekësia bimore Dr.DAWN, ndaj vendosa të kontaktoj mjekun sepse e di që natyra ka fuqinë të shërojë çdo gjë. Unë u diagnostikova me HIV për 7 vitet e fundit, por Dr. DAWN më shëroi me barërat e tij dhe i referova menjëherë tezen time dhe burrin e saj, sepse ata të dy vuanin nga herpesi dhe u shëruan gjithashtu. E di që është e vështirë të besohet por jam një dëshmi e gjallë. Nuk është e dëmshme të provosh barëra. Ai është gjithashtu një magjistar, ai bën magji për të rivendosur martesat e prishura dhe magji për fat të mirë për të përparuar dhe shkëlqyer në jetë. Kontaktoni me emailin e Dr.DAWN: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp:+2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Fashion

Colours