Christmas gift

Pershendetje 😊😊😍
Shpresoj te keni kaluar mire ne keto dite te ftohta dimri. Edhe disa dite na presin nga Krishtlindja dhe Viti i Ri. I keni mare dhuratat per njerëzit tuaj te dashur? Une kam qene shume e zene , pune , shkolle dhe s'kam blere asnje dhurate. E kam lene te shtunen per te pare disa dhurata te vecanta per te vecantet e mi, por gjithashtu do te bej edhe disa dhurata vete me duart e mia.Ju kam thene ndonjehere qe  kam shume qejf te merem me Craft ? Dhe dua te ndaj me ju disa nga keto ide. Jane shume te thjeshta per tu bere dhe shume unike per njerëzit tuaj te dashur. Keto ide i kam gjetur ne pinterest . Kenaqem shume me idete qe me ofron pinterest dhe me besoni mund te ri gjithe diten pa u merzitur duke pare gjera pa fund aty. Mund te gjesh gjithëcka aty 😉. Shpresoj t'iu pelqejne dhe pse jo te perdorni ndonje nga keto ide . 😍😍😘



Idea e pare eshte ky filxhan qe mund ta zbukuroni sipas deshires, mund te shkruani nje dedikim , nje simbol apo detaje nga festa . E gjitha ç'ka ju duhet eshte nje sharpie dhe nje filxhan i bardhe . Keto shume lehte mund ti gjeni ne Jumbo . Vizatojeni flixhanin sipas deshires dhe futeni ne furre per 25-30 min ne 300 grade. Arsyeja pse perdorim sharpie eshte sepse mban per nje kohe te gjate. 😉 Mund te fusni disa cokollata brenda kur ta paketoni dhe gati .








Idea tjeter eshte ky krijim kaq i bukur dhe i  thjeshte. E kam provuar vete dhe eshte nje dhurate me shume vlere. E gjitha ç'ka ju duhet eshte nje cope derrase dhe gozhde. Printoni figuren qe doni te krijoni dh vendoseni mbi derrase. Ngulni gozhdet anash sipas figures dhe hiqeni fleten me pas.Fijen me pas filloni dhe shperndajeni ne te gjitha gozhdet deri sa te krijohet figura e deshiruar. Zbukurojeni me detaje te vogla si pom pom tek pema ose shallin tek dreri. Mund te shkruani dhe ne derrase sipas deshires dhe dhurata juaj eshte gati 😍





Nje ide tjeter qe une e dashuroj eshte edhe krijimi i qirinjve me aromen qe dua ose i zbukuruar si une dua. Ato cfare ju duhen jane qirinj te thjeshte qe kushtojne shume pak
 I shkrijme ne nje ene . Nderkohe ne vazo te ndryshme qe kemi ne shtepi mund te futim rozmarin si ne fotoja me poshte, ose petale trendafili , ose mund te hedhim vajra esenciale me aroma te ndryshme , kokos ose lavander . Me pas vendosim fillin e qiririt ne vazo dhe e mbajme me nje kapse qe mos na bjere brenda. Hedhim qiririn e shkrire , e trazojme vetem ne rastin kur kemi vajrat brenda. Me pas e leme te ftohet , i vendosim zbukurime dhe eshte gati 😎




Idea e fundit por jo me e parendesishmja jane keto korniza te bukura te krijuara me shume dashuri. Merni ne Jumbo korniza te lira dhe debore fake . Printojme figurat qe duam ose shkrime per personat tane . I ngjisim tek xhami ato dhe mbushim me debore kornizen si ne rastin e pare te fotos. Ne rastin e dyte vendosim disa fije qe ngjajne si kashte per te krijuar idene e stalles ku lindi Jezusi. Mund te beni shume gjera te tjera te ndryshme me kornizen. Vendosni iniciale , nje varg biblik, nje mirnjohje , nje urim apo thjesht nje figure qe i nenkupton te gjitha. 
Mbi te gjitha mos harroni qe kete fundvit pervec dhuratave te dhuroni dashuri , kujdes, buzeqeshje, miresi . Beni te lumtur dike qe ka nevoje dhe jepni diku qe kete Krishtlindje s'ka mundesi te festoje . Sepse kjo eshte Krishtlindja , te dhenit me gezim , sepse Zoti na dha me gezim 😊 Gezuar 



Shpresoj t'iu kene pelqyer keto ide. Deri postimin tjeter , perqafime 😘

Comments

  1. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Fashion

Colours

Boho Hat and Red