Think in Black

Hi ! Hope you all are well ☺☺
As me I'm freezing because has to much snow at my city and is cold.
But today we are talking about wearing black. Every woman should have in their wardrobe a black dress. Wearing black makes you appear more attractive, intelligent and confident. Depends on how you wear it. Black it goes well with almost everything you wear. Here some reason you have to wear black :

* You look chic and classic all the time.
* There's always an element of mystery to you.
* It's always an appropriate time to wear balck.

I'm always happily dressed in black.
Hope you like it 😗😉😊

Ckemi! Uroj te keni kaluar mire.
Sa per mua jam duke ngrire sepse ka rene debore ne qytetin tim dhe eshte shume ftohte. Por sot do te flasim si te vishemi black. Cdo vajze duhet te kene ne garderoben e tyre nje fustan te zi ,ose veshje te tjera te black. Te vishesh black te ben ty te dukesh me shum atraktive, inteligjente dhe me besim tek vetja. Varet si do e pershtatesh .
E zeza shkon pothuajse me cdo gje qe vesh. Ja disa arsye pse duhet te vishesh me te zeza.

* Ti do dukesh chic dhe classic gjithe kohes.
* Do kete gjithmone nje element misterioz tek ty.
* Eshte gjithmone koha e pershtatshme te vishesh me te zeze.

Une jam gjithmone e lumtur e veshur black.
Shpresoj qe ta pelqeni 😗😉😊

Comments

Popular posts from this blog

Fashion

Colours

Boho Hat and Red